REKLAMA
Znaleziono 3058 wyników
Aleja Drzewinwestycja
Pokaż inwestycję
Aleja Drzew
Łódź, Widzew, Pomorska 547
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]
W piątek, 29 listopada mniejsza tarcza TBM Faustyna zakończyła drążenie czwartego tunelu jednotorowego między Kozinami a Kaliską na trasie podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Tarcza wyprzedziła harmonogram o blisko 2 miesiące. Wykonane tunele połączą stacje Łódź Kaliską i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem do Łodzi Fabrycznej. Inwestycja PLK SA za ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie z FEnIKS.
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Łódź] Zabytkowa rozlewnia wódki przemieni się w Monopolisartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Zabytkowa rozlewnia wódki przemieni się w Monopolis
Zabytkowe przestrzenie dawnego Monopolu Wódczanego zamienią się w Monopolis – unikatowy projekt, któ...
[Łódź] Osiedle "Rysy Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Osiedle "Rysy Park"
Łódź, Widzew
[Łódź] Biurowce, ul. Piłsudskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Biurowce, ul. Piłsudskiego
Łódź, Widzew, Piłsudskiego
[Bydgoszcz] Już w lipcu zostanie ukończony nowy kompleks biurowy Optimum Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Już w lipcu zostanie ukończony nowy kompleks biurowy Optimum Park
Biurowiec jest pierwszym tego typu (klasa A+) w tym mieście. Inwestorem budynku przy ulicy Fordoński...
W Łodzi powstaje podziemna, wielopoziomowa stacja kolejowa Śródmieście [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna, wielopoziomowa stacja kolejowa Śródmieście [ZDJĘCIA+WIZUALIZACJE]
W ramach budowy podziemnej, średnicowej linii kolejowej pod Łodzią, trwają prace przy budowie wielopoziomowej stacji Śródmieście. Roboty prowadzone są na wszystkich podziemnych piętrach poszczególnych komór. Na stacji gotowe są już ściany szczelinowe, powstaje również strop na poziomie 0. Wciąż prowadzone są prace związane z wydobywaniem urobku.
Stara siedziba V Liceum Ogólnokształcącego we Wrocławiu nie zostanie wyburzonaartykuł
Pokaż artykuł
Stara siedziba V Liceum Ogólnokształcącego we Wrocławiu nie zostanie wyburzona
Dawna siedziba V Liceum Ogólnokształcącego we Wrocławiu, znajdująca się przy ulicy Grochowej na razie nie zostanie wyburzona. Budynek na nieokreślony czas dostał nowe przeznaczenie. Będzie to tymczasowa placówka, w której na czas znalezienia docelowego miejsca zamieszkania będą mogli znaleźć schronienie uchodźcy, którzy przyjeżdżają do stolicy Dolnego Śląska z ogarniętej wojną Ukrainy.
Pierwsze prace przy budowie nowego przystanku Radom Wschodni [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pierwsze prace przy budowie nowego przystanku Radom Wschodni [ZDJĘCIA]
Rozpoczęły się przygotowania do budowy peronu, który powstanie pod miejskim wiaduktem drogowym w ciągu ul. Żeromskiego i Lubelskiej w Radomiu. Usunięto kolizje, by w kolejnych etapach przystąpić do budowy obiektu. Między torami powstały filary, na których mocowana jest konstrukcja nowego wiaduktu. Przystanek Radom Wschodni ułatwi dojazdy do pracy, szkoły i na lotnisko. Inwestycja o wartości 39 mln zł jest finansowana ze środków budżetowych.
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Neopolisinwestycja
Pokaż inwestycję
Neopolis
Łódź, Widzew, Kopcińskiego 13
Raciborskiego Eko Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Raciborskiego Eko Park
Łódź, Widzew, Raciborskiego 15
REKLAMA